Ο χορός των αναβολών για τους ελληνικούς αγώνες καρτ
https://kartraces.blogspot.com/2013/03/blog-post_15.html
Η φετινή χρονιά έχει ξεκινήσει με το χειρότερο δυνατό τρόπο για το ελληνικό καρτ, ίσως μάλιστα και το χειρότερο της σύγχρονης ιστορίας του, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση στο τεράστιο θέμα της ασφάλισης των αγώνων.
Παρά τον έγκαιρο προγραμματισμό για τους αγώνες του 2013 από όλους όσους εμπλέκονται με τον χώρο έχουμε ήδη τρεις ακυρώσεις αγώνων είτε με επίσημο είτε με ανεπίσημο τρόπο.
Πρώτος αγώνας που ακυρώθηκε ήταν το Winter Cup 2013 στο Καρτόδρομο, ένας αρκετά φιλόδοξος αγώνας προετοιμασίας που θα έδινε την ευκαιρία στις ομάδες και στους οδηγούς να προετοιμαστούν καλύτερα για την νέα χρονιά.
Δεύτερος αγώνας που ακυρώνεται είναι ο 1ος αγώνας για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα που θα γινόταν αυτό το Σαββατοκύριακο 16/17 Μαρτίου.
Ο τρίτος αγώνας που θα ακυρωθεί ή τουλάχιστον έχει ακυρωθεί ανεπίσημα είναι ο 1ος αγώνας του Rotax Max Challenge που θα γινόταν στις 07/04 στις Αφίδνες. Προφανώς ακόμα μέχρι και τότε δεν αναμένεται να έχει βρεθεί κάποια λύση.
Σειρά έχει στις 14/04 ο 1ος αγώνας του Λουξ Cup για τον οποίο δεν υπάρχει ακόμα κάποια πληροφορία από την επιτροπή του Κυπέλλου.
Επίσημα είναι εξασφαλισμένοι μόνο οι διεθνείς αγώνες, γενικά του μηχανοκίνητου, που θα γίνουν στην Ελλάδα το 2013, οι οποίοι θα γίνουν με την εποπτεία της FIA κάτι που δείχνει ότι δεν κινδυνεύει και το 5ο P.I.C.K. Πάτρας.
Ζούμε σίγουρα τα "πέτρινα" χρόνια του μηχανοκίνητου στην Ελλάδα από κάθε άποψη. Οι εξελίξεις με τον διαχωρισμό της ΟΜΑΕ από την ΕΛΠΑ, ίσως ανοίγουν ένα παράθυρο στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, αρκεί να είναι όλοι αποφασισμένοι για μια επικοδομητική επαννεκίνηση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη αυτού του ταλαιπωρημένου χώρου.
Ισως η νεκρή αυτή περίοδος που θα διανύσουμε να γίνει η αφορμή, για την ίδρυση επιτέλους της Ομοσπονδίας του μηχανοκίνητου και την επίσημη αναγνώριση του αθλήματος του καρτ με την ταυτόχρονη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών για να αρχίσει η πολυπόθητη ανάπτυξη σε έναν χώρο που έχει χιλιάδες οπαδούς και επίδοξους οδηγούς-αθλητές.
Μπορεί στην χώρα μας να μην στηρίζεται εμπορικά το μηχανοκίνητο σπορ, αλλά υπάρχουν πολλά μεγάλα ταλέντα που θα μπορούσαν να αναδειχθούν και να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε υψηλό επίπεδο, κάτι που το αποδεικνύουν περίτρανα με τις επιτυχίες τους οι λιγοστοί έλληνες οδηγοί που βγαίνουν εκτός συνόρων κάθε χρόνο.
Αρθρογράφος: Ασημακόπουλος Χρήστος
Αρθρογράφος: Ασημακόπουλος Χρήστος