Εντυπωσιακή αρχή με πλούσιο θέαμα στο Rotax Max Challenge

Από το Kartodromo των Αφιδνών την Κυριακή 27 Μαρτίου 2011 ξεκίνησε το φετινό έπαθλο Rotax Max Challenge, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους θεσμούς καρτ σε ολόκληρο τον κόσμο και το πιο επιτυχημένο έπαθλο στο ελληνικό πρόγραμμα του καρτ εδώ και 12 χρόνια.
Η Rotax Hellas πιστή στις προσδοκίες όλων όσοι την έχουν εμπιστευθεί τα προηγούμενα χρόνια ως αγωνιζόμενοι, κατασκευαστές ή θεατές, φρόντισε η έναρξη του φετινού Rotax Max Challenge να έχει την αίγλη και την αισθητική που του αρμόζει. Έτσι η στολισμένη πίστα, η καλή οργάνωση στο χώρο των πιτς και ασφαλώς η παρουσία των κοριτσιών της Rotax, ομόρφυναν ακόμη περισσότερο την αγωνιστική Κυριακή.


Αυτά σε συνδυασμό με τον καλό καιρό και τις πολλές και ενδιαφέρουσες συμμετοχές δημιούργησαν μια άκρως ενδιαφέρουσα και από αγωνιστικής πλευράς, ημέρα.
Τέσσερις κατηγορίες υπήρχαν στο πρόγραμμα του αγώνα.
Στη Mini Max ο Βασίλης Γρηγοριάδης ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής καθώς ήταν ταχύτερος και στις δοκιμές και στον ημιτελικό και στον τελικό και ολοκλήρωσε έτσι μια σπουδαία ημέρα για τον ίδιο αλλά και την ομάδα Grillakis Racing Team. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Πέτρου για την ομάδα Galatsis Racing Team ο οποίος ήταν δεύτερος από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά μέχρι και τον τελικό. Η τρίτη θέση του βάθρου άλλαξε χέρια από ημιτελικό σε τελικό καθώς ο Ηλίας Γρηγοριάδης που είχε επικρατήσει σε αυτή τη μάχη στον ημιτελικό, αναγκάστηκε να υποκύψει στην ταχύτητα του Φίλιππου Θεοδωρίδη της ομάδας Nitro Racing Team ο οποίος μάλιστα ήταν τρίτος και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Την κατάταξη και στον ημιτελικό και στον τελικό συμπλήρωσαν οι Ιάσωνας και Πάρης Παπαδόπουλος της Galatsis Racing Team.
Στην κατηγορία Junior Max η οικογένεια Σαγανά είχε ένα ακόμη επιτυχημένο Σαββατοκύριακο μετά τη νίκη του Χρήστου στον αγώνα πρωταθλήματος την περασμένη εβδομάδα. Αυτή τη φορά ο Στέλιος Σαγανάς (Galatsis Racing Team) επικράτησε και στον ημιτελικό και στον τελικό, ενώ και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά η διαφορά του από τον Αλέξανδρο Ντρίο ήταν ελάχιστα εκατοστά. Ο Ντρίο αποκλείστηκε μετά τον τεχνικό έλεγχο του ημιτελικού και έμεινε πολύ πίσω στον τελικό, έτσι δεν κατάφερε να πάρει το αποτέλεσμα που αναζητούσε.
Στη Junior Max γενικώς είχαμε πολύ μικρές διαφορές και στους δύο αγώνες. Στον πρώτο ο Σαγανάς επικράτησε του Στέφανου Ευμορφόπουλου (Grillakis Racing Team) με λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα διαφοράς, ενώ ο Θεοφάνης Μίχας (Avin Motorsport Maitos Racing Team) αν και σημείωσε καλύτερη επίδοση από τον Ευμορφόπουλο, όσον αφορά τους ατομικούς καλύτερους χρόνους, έμεινε τρίτος καθώς δεν κατάφερε να προσπεράσει όταν πίεσε. Στράτος Γαλανόπουλος (Speed Force Tseranidis), Αλέξανδρος Γουλιώνης (Kiritsis Racing Team) και Μίλτος Ντόντης (PRT Motorsport) είχαν όμορφη μάχη για την τέταρτη θέση και τερμάτισαν με την παραπάνω σειρά μέσα σε απόσταση μικρότερη από δύο δευτερόλεπτα. Στον τελικό της κατηγορίας ο Μίχας κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση από τον Ευμορφόπουλο, ενώ αυτή τη φορά στη μάχη για την τρίτη θέση μαζί με τον Ευμορφόπουλο ήταν ο Αλέξανδρος Γουλιώνης. Τελικά επικράτησε ο Γουλιώνης με μικρή διαφορά και με μικρές διαφορές και στα μεταξύ τους γυρολόγια, αλλά δυστυχώς τέθηκε εκτός μετά τον τεχνικό έλεγχο, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει στην τρίτη θέση του βάθρου ο Ευμορφόπουλος Στέφανος.
Στην κατηγορία Senior Max υπήρξαν αρκετοί διεκδικητές της κορυφής με σχεδόν ίδιες πιθανότητες για να τα καταφέρουν.
Ο Νίκος Κόμνος (Intrepid Hellas) έδειξε τις προθέσεις του και την ταχύτητά του από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Στον ημιτελικό ο Κώστας Μαϊτός (Avin Motorsport Maitos Racing Team) χάρη στην εμπειρία του κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση με μικρή διαφορά, ενώ τρίτος μέσα στην πίστα ήταν ο Δημήτρης Ζερβός (Kartworks) όπου δυστυχώς για εκείνον ο τεχνικός έλεγχος τον έθεσε εκτός κατάταξης έτσι το βάθρο συμπλήρωσε ο Παύλος Ξυνός (PRT Motorsport) ο οποίος μάλιστα είχε σημειώσει και την καλύτερη επίδοση στον αγώνα. Ο Λευτέρης Κυδωνάκης (Zanardi Hellas) έκανε μοναχική κούρσα για να πάρει την τέταρτη θέση και σχετική μονομαχία είχαμε για την πέμπτη θέση ανάμεσα σε δύο οδηγούς της ομάδας Ray, τους Ανδρέα Γιάκα και Γιάννη Γιαννακαρώνη.
Στον τελικό της κατηγορίας ο Νίκος Κόμνος ήταν εκείνος που πήρε τη νίκη. Πίσω του ήταν ο Μαϊτός και το βάθρο συμπληρώνει ο Παύλος Ξυνός. Ο Ξυνός μετά τον τεχνικό έλεγχο ακυρώθηκε εκ παραδρομής όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια από την εξέταση του κανονισμού και έστω και αν δεν του απονεμήθηκε το έπαθλο στο βάθρο, θα πάρει κανονικά τους βαθμούς της τρίτης θέσης, καθώς ουσιαστικά δεν υπήρχε καμία παρατυπία στο κάρτ του. Ο Ζερβός αν και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου την Κυριακή του αγώνα, είναι τελικά τέταρτος και μια θέση πιο πίσω βρίσκεται ο Κυδωνάκης. Μάχη είχαμε στον τελικό για την πέμπτη θέση την οποία κατέκτησε τελικά ο Παναγιώτης Πλιάτσικας (Intrepid Hellas) αφού χρειάστηκε να ιδρώσει από την πίεση του Μιχάλη Τζεφεράκου (Galatsis Racing Team).
Τέλος στην κατηγορία DD2 Max η κυριαρχία του Δημήτρη Βασιλέρη ήταν ξεκάθαρη από τα χρονομετρημένα. Ο οδηγός της Zanardi Hellas πήρε και τις δύο νίκες, σε ημιτελικό και τελικό και σημείωσε σε αμφότερες τον ταχύτερο γύρο. Πίσω του και τους δύο αγώνες βρέθηκε ο Στόγιαν Γκόσεβιτς (Kaitatzis Racing Team) που επικράτησε και στην κατάταξη των Masters, δηλαδή των οδηγών άνω των 32 ετών.
Masters ήταν και οι οδηγοί που τον ακολούθησαν. Ο Αλέξανδρος Κινδήρογλου (Ray) που ήταν τρίτος στον ημιτελικό και ο Γιάννης Εδιπίδης (Galatsis Racing Team) που τερμάτισε τέταρτος. Στον τελικό η τρίτη θέση πήγε στον Ευριπίδη Χατζηστεφανή (Kartworks) ο οποίος μάλιστα πίεσε πάρα πολύ τον Γκόσεβιτς αλλά δεν κατόρθωσε να περάσει δεύτερος. Ο Κινδήρογλου έμεινε τέταρτος και την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Μιχάλης Κολυκάς (Galatsis Racing Team) ο οποίος ήταν ο μοναδικός εκτός του Βασιλέρη που συμμετείχε στο κανονικό ηλιακό φάσμα της κατηγορίας και όχι στους masters.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την BP ULTIMATE για την χορηγία των καυσίμων της, την INTERAMERICAN που μας πρόσφερε την πολύτιμη βοήθεια της κάνοντας μας να νιώθουμε ασφάλεια και σιγουριά, την ActionMed και τον ιατρό του αγώνα κ. Μπακιρτζή Δημήτρη, καθώς και την ΦΩΤΕΠ ΚΟΡΡΕΣ που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μας προσφέρει τα όμορφα και πρωτότυπα κύπελλα στον θεσμό του ROTAX MAX CHALLENGE.
Με το εντυπωσιακό ξεκίνημα η Rotax Hellas ανανεώνει το ραντεβού με συμμετέχοντες και θεατές για την Κυριακή 1 Μαϊου 2011.
Ο αγώνας δεν θα διεξαχθεί στην πίστα της Σπάρτης, καθώς υστερεί της αδείας και ο χρόνος που απομένει δεν είναι αρκετός για την ανανέωση της.
Η πίστα που θα φιλοξενήσει τον 2ο Αγώνα του επάθλου RMC θα ανακοινωθεί μέχρι την Τετάρτη 6/4/2011.

Related

ROTAX 7965897336183896043

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



TRIUMPH

SCHUBERTH

IXS

SIDI

PERISTERAS TYRES

THEOFANIS MICHAS

THEOFANIS MICHAS HISTORY

SPARTANS EXTREME RACING

KARTRACES

KARTNEWS

ATHENS KART SHOP

IAME

SPEED PARK

NEXT RACES

2017


Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητος Μοτοσυκλέτας


1 - 2 Απριλίου Μέγαρα

29 - 30 Απριλίου Τρίπολη

27 - 28 Μαίου Σέρρες

17 -18 Ιουνίου Μέγαρα

16 - 17 Σεπτεμβρίου Σέρρες

14 -15 Οκτωμβρίου Μέγαρα


Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ


25 -25 Φεβρουαρίου Kartodromo Αθήνα

25 -26 Μαρτίου Kartodromo Αθήνα

6 - 7 Μαίου Sparta Racing Circuit Σπάρτη

24 - 25 Ιουλίου San Nikolas Circuit Καλαμάτα

2 - 3 Σεπτεμβρίου Kartodromo Αθήνα


D CUP


Αναμένεται


Rotax Max Challenge


11 - 12 Μαρτίου Athens Kart Circuit Μέγαρα

22 - 23 Απριλίου Drive Park Βεσσαλονίκη

8 - 9 Ιουλίου Kartodromo Αθήνα

30 Σεπτεμβρίoυ - 1 Οκτωμβρίου Kartodromo Αθήνα







VISITORS

item